REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO ATS – Automatic Transmission Service

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
________________________________________

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usług przez sklep internetowy ATS – Automatic Transmission Service, działający pod adresem sklep.xdrive-service.pl (dalej „Sklep”), prowadzony ATS Stanisław Kłosowicz ul.Dmowskiego 1, 42-215 Częstochowa, NIP: 59691564835 ( dalej „Sprzedawca”).
  2. Regulamin określa zasady składania zamówień, zawierania Umów Sprzedaży oraz zasady świadczenia i korzystania z usług oferowanych przez Sprzedawcę za pośrednictwem sklepu internetowego sklep.xdrive-service.pl na rzecz Klientów.
  3. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż nowych lub regenerowanych wolnych od wad produktów za pośrednictwem sieci Internet.
  4. Zamówienia realizowane są wyłącznie na terenie Polski oraz Niemiec, Wielkiej Brytanii, Irlandii,  Czech, Słowacji, Szwecji, Holandii, Litwy, Włoch, Francji, Belgii, Hiszpanii, Danii, Austrii.
  5. Wszystkie wyroby oferowane w sklepie internetowym są nowe lub regenerowane (stan produktów jest wyraźnie oznaczony na karcie każdego produktu).
  6. Wszelkie informacje na temat promocji w sklepie internetowym, będą zamieszczone na stronie internetowej sklepu.
  7. Przed rejestracją i złożeniem zamówienia zostaną Państwo poproszeni o potwierdzenie zapoznania się z niniejszym regulaminem oraz akceptację jego warunków.
  8. Umowy sprzedaży towarów zawierane są zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
  9. Dostępnymi środkami porozumiewania się Klienta ze Sklepem są:
    a. tel.kom.: +48 697 445 263
    b. e-mail – xdrive@vp.pl
    c. adres korespondencyjny – ATS Stanisław Kłosowicz ul.Dmowskiego 1, 42-215 Częstochowa.

§2 SKŁADANIE ZAMÓWIENIA
________________________________________

  1. Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową sklep.xdrive-service.pl . Zamówienia można składać 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  2. Okres ważności złożonego zamówienia wynosi 5 dni. Jeśli przez ponad 5 dni nie odbierzesz zamówienia, nie zapłacisz za nie lub nie będziemy mogli się z tobą skontaktować, żeby zrealizować zamówienie – anulujemy zamówienie.
  3. Produkty w sklepie internetowym są szczegółową oznaczone. Na karcie produktu (pojedyncza podstrona sklepu zawierająca informacje o pojedynczym produkcie) znajdują się informację o właściwościach towaru, jego cenie, przeznaczeniu, nr katalogowym producenta.
  4. Zamówienia na produkty oferowane w sklepie internetowym dokonywane są poprzez wybór towaru z dostępnej oferty sklepu zamieszczonego na stronie internetowej, poprzez kliknięcie ikony „DODAJ DO KOSZYKA”. Produkt zostaje przeniesiony do koszyka, pojawia się komunikat „ZOBACZ KOSZYK”.
  5. Zawartość koszyka jest widoczna po kliknięciu na ikonę koszyka w pasku u góry strony. Przejść do koszyka można poprzez wybranie przycisku „TWÓJ KOSZYK”, który uruchamia stronę pokazującą wszystkie produkty, które się w nim znajdują.
    Po prawej stronie pojawi się komunikat „PRZEJDŹ DO KASY”, po kliknięciu tego komunikatu otworzy się strona z zawartością Twojego zamówienia.
  6. Klient dokonuje wyboru: formy dostawy, sposobu płatności.
  7. Klient może wybrać zakupy z rejestracją lub bez rejestracji wprowadzić dane niezbędne do wysyłki zamówionego towaru . Zatwierdzenie zakupu odbywa się poprzez przycisk „KUPUJĘ I PŁACĘ”.
  8. W podsumowaniu zamówienia pojawia się komunikat: Dziękujemy za złożenie zamówienia! Za chwilę otrzymasz e-mail z prośbą o jego potwierdzenie.
    Na stronie zamieszczony jest komunikat o sposobie komunikowania się z Sklepem, podane są informację odnośnie numeru zamówienia, całkowitej wartości zamówienia (z kosztami dostawy) oraz dane firmy.
  9. Na każdym etapie składania zamówienia, do czasu dokonania płatności, można anulować zamówienie zaprzestając przechodzenia do kolejnych kroków i wychodząc z podstrony służącej do składania zamówień.
  10. Po złożeniu zamówienia Kupujący (w ciągu kilku minut) otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zamówienia drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w zamówieniu lub przy rejestracji.
  11. Zamówienia mogą składać zarejestrowani użytkownicy jak i niezarejestrowani klienci sklepu. Rejestracja jest dobrowolna, bezpłatna i odbywa się poprzez wypełnienie formularza znajdującego się na stronie Sklepu.
  12. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie, kiedy Sklep prześle do Klienta w formie wiadomości e-mail potwierdzenie realizacji zamówienia.
  13. Umowę sprzedaży realizujemy od 1 do 2 dni roboczych. Kiedy sprzedajemy jako produkt usługę regeneracji części samochodowych, przybliżony czas realizacji zamówienia określamy w ofercie danego produktu.
  14. Rejestracji mogą dokonać osoby pełnoletnie (powyżej 18 roku życia) i podmioty gospodarcze.
  15. Podczas rejestracji należy podać poprawne i prawdziwe dane.

§3 CENY
________________________________________

  1. Ceny dostępne w sklepie internetowym sklep.xdrive-service.pl są wyrażone w złotych polskich, są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  2. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.
  3. Podane ceny nie zawierają kosztów dostawy.
  4. Do ceny produktu należy doliczyć koszt przesyłki, którego wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy i płatności.
  5. Informacja na temat całkowitej kwoty do zapłaty (wraz z kosztami dostawy) przedstawiona jest po dokonaniu przez Klienta wyboru formy dostawy zamówienia i formy płatności.
  6. Do każdego przesłanego towaru załączony jest dowód zakupu w postaci paragonu, albo na życzenie Klienta- przedsiębiorcy faktura VAT.

§4 FORMY PŁATNOŚCI
________________________________________

  1. Klient posiada prawo wyboru formy płatności na jeden z poniższych sposobów:
    a). w formie przedpłaty-przelew bankowy na konto sprzedającego:

    • dla wpłat w PLN: 12 1910 1048 2944 6752 7603 0001
    • dla wpłat w EUR: 40 1910 1048 2511 6752 7603 0001

    Uwaga: w treści przelewu prosimy podać numer zamówienia
    b). za pobraniem-to jest gotówką w miejscu dostawy, kurierowi doręczającemu przesyłkę (płatność za pobraniem).
    c). płatność gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy –   ATS Stanisław Kłosowicz ul.Dmowskiego 1, 42-215 Częstochowa

  2. W przypadku płatności przelewem wyrób zostanie wysłany po zaksięgowaniu wpłaty na rachunek bankowy sprzedającego.
  3. Na płatność (przelew) lub informację o odbiorze osobistym czekamy do 5 dni od złożenia zamówienia.

§5 WYSYŁKA
________________________________________

  1. Zamówiony towar można odebrać w siedzibie firmy. Po złożeniu zamówienia należy oczekiwać na kontakt e-mailowy celem ustalenia terminu odbioru. Odbiór osobisty jest bezpłatny.
  2. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej : przesyłki krajowe (Polska) UPS i DPD, przesyłki zagraniczne DPD. Klient dokonuje wyboru formy przesyłki w trakcie składania zamówienia. Koszty przesyłki naliczane są według zasad:
    • Kurier UPS przesyłki krajowe do 30kg:-przesyłka gratis przy wpłacie na konto,

      -przesyłka pobraniowa 30 zł

    • Kurier DPD przesyłki krajowe powyżej 30kg (paleta):- przesyłka przy wpłacie na konto 160zł,

      – przesyłka pobraniowa 180 zł.

    • Kurier DPD przesyłki zagraniczne przy wpłacie na konto do 30kg:

    – Niemcy 70,00 zł
    – Wielka Brytania 90,00 zł
    – Czechy 70,00 zł
    – Irlandia 150,00 zł
    – Słowacja 70,00 zł
    – Szwecja 120,00 zł
    – Holandia 90,00 zł
    – Litwa 80,00 zł
    – Włochy 100,00 zł
    – Francja 100,00 zł
    – Belgia 80,00 zł
    – Dania 80,00 zł
    – Hiszpania 150,00 zł
    – Austria 80,00 zł

  3. Podczas odbioru przesyłki dostarczonej przez kuriera Klient proszony jest o sprawdzenie w obecności przewoźnika kompletności zawartości przesyłki, stanu opakowania zewnętrznego i stanu zamówionego towaru oraz niezwłoczne zgłoszenie do sklepu internetowego sklep.xdrive-service.pl wad, uszkodzeń opakowania zewnętrznego lub braków w zamówieniu.
  4. Zamówienia złożone w Sklepie są realizowane w godzinach pracy Sklepu (w dni robocze, od poniedziałku do piatku, w godzinach (7-15), w których pracuje sklep.
  5. Paczki nadawane są po zaksięgowaniu przelewu.
  6. Dostarczaniem zamówień zajmują się firmy kurierske UPS i DPD – przewidywany czas dostawy przesyłek krajowych to jeden dzień roboczy od dnia następującego po nadaniu przesyłki.

§6 GWARANCJA
________________________________________

  1. SKLEP odpowiada jako sprzedawca względem Klienta według reguł określonych w ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. , zgodnie z którymi wszystkie towary objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za zgodność towaru z umową.
  2. Gwarancja ogranicza się do wartości zakupionego produktu.

§7 REKLAMACJE
________________________________________

  1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Towaru w zakresie określonym a art. 556 i następne ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (DZ. U. Z 2014, poz 121).
  2. Wada fizyczna Towaru polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową, a więc jeżeli Towar nie posiada właściwości, które powinien mieć ze względu na cel umowy, wynikający z okoliczności lub przeznaczenia, nie ma właściwości, o których Sprzedawca zapewnił Klienta, nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia, Towar został wydany Klientowi w stanie niezupełnym.
  3. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi.
  4. Poszczególne produkty należy użytkować zgodnie z instrukcją producenta dołączoną do produktu.
  5. Sprzedawca wydaje kupującemu wraz z rzeczą sprzedaną dokument gwarancyjny – Karta Gwarancyjna.
  6. Adres do wysyłki reklamacji:
    ATS Stanisław Kłosowicz ul. Dmowskiego 1, 42-215 Częstochowa.
  7. Do złożenia reklamacji, należy dołączyć opis przyczyny składania reklamacji (jak produkt jest uszkodzony lub wadliwy) oraz informację niezbędne do zidentyfikowania zamówienia, a następnie odesłać towar przesyłką opłaconą przez Klienta.
  8. Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia dostarczenia reklamacji wraz z opisem przyczyn reklamacji.
  9. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji (gdy nie będzie możliwa naprawa, wymiana lub zwrot gotówki) towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji.
  10. Odpowiedzialnością z tytułu niezgodności towaru z umową nie są objęte:
    a. powstałe w trakcie użytkowania:
    uszkodzenia wynikające z nieprawidłowego montażu wyrobu, uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, zadrapania, itp.), uszkodzenia chemiczne, uszkodzenia powstałe w wyniku działania ekstremalnych temperatur, zabrudzenia, odbarwienia, ślady po przemoczeniu, uszkodzenia wynikające z niedbałego i niewłaściwego użytkowania wyrobu, nieprzestrzegania prawidłowej eksploatacji w tym instrukcji użytkowania, normalnego zużycia i wycierania wyrobu, celowego uszkodzenia wyrobu..
    b. Do czyszczenia i konserwacji nie należy używać agresywnych środków czyszczących, ale wyłącznie specjalnych środków przeznaczonych do konserwacji zakupionego towaru.

§8 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
________________________________________

  1. Każdy Klient może w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia dostawy towaru, odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
  2. Wzór formularza odstąpienia od umowyWZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
    (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
    – Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail] – Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*) /o świadczenie następującej usługi(*)
    – Data zawarcia umowy(*) /odbioru(*)
    – Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
    – Adres konsumenta(-ów)
    – Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz przesyłano w wersji papierowej)
    – Data(*)
    Niepotrzebne skreślić.
  3. Zwrotu towaru należy dokonywać na adres :
    ATS Stanisław Kłosowicz ul. Dmowskiego 1, 42-215 Częstochowa
  4. Zwrot towaru jest możliwy w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwracany produkt powinien być czysty, nie używany, z przyczepionymi metkami, zapakowany w bezpieczny sposób.
  5. W przypadku odstąpienia przez Klienta od umowy zwrot wpłaconej kwoty następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania oryginału oświadczenia odstąpienia od umowy przez sklep internetowy.
  6. Pieniądze zwracamy na konto wskazane przez Klienta w oświadczeniu odstąpienia od umowy.
  7. W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi sprzedawca wg. stawki najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia (konsument ponosi różnicę jeżeli wybierze inny droższy sposób dostarczenia zwarcanego towaru).

§9 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
________________________________________

  1. Składając zamówienie, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych( w tym w szczególności imienia, nazwiska, numeru telefonu i pełnego adresu dla celów realizacji zamówienia) przez Sprzedawcę, który jest jednocześnie administratorem danych osobowych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych.
  2. Dane osobowe w bazie danych Sprzedawcy nie będą przekazywane podmiotom nieuczestniczącym w realizacji umowy sprzedaży.
  3. Klient zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, możliwość ich poprawiania oraz usunięcia. Sprzedawca zapewnia każdemu Klientowi prawo kontroli przetwarzania danych zgodnie z art. 32 ustawy o ochronie danych osobowych.
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia Klienta.

§10 POLITYKA COOKIES
________________________________________

SKLEP INTERNETOWY ATS – Automatic Transmission Service może wykorzystywać pliki cookies. Pliki cookies to małe pliki tekstowe wysyłane przez sklep internetowy i przechowywane na komputerze zawierające pewne informacje związane z korzystaniem przez Klienta z witryny i sklepu internetowego. Cookies wykorzystywane są przez sklep internetowy w celu obsługi witryny oraz podczas procesu zakupowego, np. w celu zapamiętywania dokonanych przez klientów zakupów. Pliki cookies wykorzystywane przez sklep internetowy mogą mieć charakter tymczasowy lub trwały. Tymczasowe pliki cookies zostaną usunietę z chwilą zamknięcia przeglądarki, natomiast stałe pliki cookies są przechowywane także po zakończeniu korzystania z witryny i służą do przechowywania informacji takich jak hasło czy login, co przyspiesza i ułatwia korzystanie z witryny. W każdym wypadku klient może zablokować instalowanie plików cookies lub usunąć stałe pliki cookies, wykorzystując stosowne opcje przeglądarki internetowej. W razie problemów doradzamy skorzystać z pliku pomocy przeglądarki lub skontaktować się z producentem przeglądarki.

§11 INFORMACJE KOŃCOWE
________________________________________

  1. Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży towarów znajdujących się na stronie sklepu SKLEPU
  2. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Sprzedawcą. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie klientowi wraz z przesyłką dokumentów potwierdzających zakup towaru.
  3. Regulamin dostępny jest dla wszystkich Klientów w wersji elektronicznej na stronie Sklepu sklep.xdrive-service.pl .
  4. Do korzystania ze sklepu niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron www, a także podanie adresu e-mail umożliwiającego przesłanie informacji dotyczących realizacji zamówienia.
  5. Zakazuje się osobom korzystającym ze SKLEPUzamieszczania w nim treści bezprawnych.
  6. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  7. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta będącego konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
  8. Wszystkie informacje zamieszczone na sklepie internetowym sklep.xdrive-service.plsą chronione prawami autorskimi. Kopiowanie grafiki, wykorzystywanie treści (zarówno w całości jak i po części) wymaga wcześniejszej pisemnej zgody od sklepu SKLEPU